stare 19-09-12, 19:38   #1
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie Plus tworzy - Przyszłe projekty :)

A więc tutaj będziecie mogli zobaczyć zdjęcia obiektów nad którymi pracuje a nie są jeszcze do pobrania :d
Na początek biurko do nowego zestawu




  Odpowiedź z Cytatem
The Following 11 Users Say Thank You to For This Useful Post:
stare 19-09-12, 20:39   #2
Danuta720
Moderator
Projektant miejski
 
Avatar Danuta720

 
Zarejestrowany: Sep 2009
Wiek: 29
Postów: 1,730
Podziękował
1,028
Podziękowano
813
Domyślnie

Świetne biurko. Bardzo mi się podoba.
Danuta720 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 19-09-12, 22:27   #3
Loki
Projektant miejski
Dekorator Wnętrz
 
Avatar Loki

 
Zarejestrowany: Jan 2011
Postów: 1,198
Podziękował
304
Podziękowano
1,170
Domyślnie

Biureczko jest ok. Sugestia- może jakiś cokolik albo stopki pod szufladami, bo jak tak na ziemi leży to nie bardzo. Takie jak na tym zdjęciu http://www.furniturehomedesign.com/w...odern-desk.png .
Jeśli można , nie gniewaj się ale- jeszcze fajne jest to
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...CBiI09x5xPd0dv
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...0gxGXx1R2VeByp
http://weburbanist.com/wp-content/up...lltop-desk.jpg

Ostatnio edytowane przez Loki ; 19-09-12 o 22:30
Loki jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 19-09-12, 22:53   #4
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie

Ono jest tak specjalnie, jak było w oryginalne na którym się wzoruje
  Odpowiedź z Cytatem
stare 20-09-12, 14:14   #5
Anulaa89
Projektant miejski
 
Avatar Anulaa89

 
Zarejestrowany: Sep 2011
Wiek: 29
Postów: 1,067
Podziękował
467
Podziękowano
842
Domyślnie

Fajne biureczko
Anulaa89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 22-09-12, 17:15   #6
Alicja
Banned

 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 2,276
Podziękował
1,088
Podziękowano
433
Domyślnie

Podoba mi się - i fajnie, że zrobiłeś w czerwonym - moim ulubionym "kogucim" kolorze
Alicja jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-09-12, 12:35   #7
Lhonna
Administrator
Projektant miejski
 
Avatar Lhonna

 
Zarejestrowany: Oct 2009
Wiek: 35
Postów: 2,192
Podziękował
1,269
Podziękowano
1,116
Domyślnie

Fajne biurko Ciekawe co jeszcze będzie w tym zestawie? Czekam na cały z niecierpliwością.
Lhonna jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 23-09-12, 14:24   #8
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie

obecnie nie mam czasu na robienie mebli, planowałem w ten weekend coś zrobić ale musiałem zrobić pewien obiekt do którego się zobowiązałem i zestaw poszedł w odstawkę. A planuję zrobić 2 szafki, półkę, być może lampkę na biurko i jakieś pudełko na dokumenty może

a teraz mi się nudzi to sobie troszkę buduję


Ostatnio edytowane przez plus10dolansu ; 23-09-12 o 20:10
  Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 12:22   #9
Anulaa89
Projektant miejski
 
Avatar Anulaa89

 
Zarejestrowany: Sep 2011
Wiek: 29
Postów: 1,067
Podziękował
467
Podziękowano
842
Domyślnie

Jezusie, Maryjo!! PLUS O.o jak Ci się chciało takie monstrum budować - już nie wspomnę o urządzaniu . Moja gra tego by w życiu nie uciągnęła xD To chyba jakieś bogacze w tej posiadłości będą mieszkać.
Anulaa89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 16:54   #10
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie

tzn to coś kosztuje sobie 124 tysiące XD a jest sama bryła z oknami XD w środku [pustki, nawet ścian nie ma, moja rodzinka to kupiła obecnie i mieszka w kwadratowym domku przed tym XD będą teraz zarabiać na urządzenie tego, sądzę że w 10 pokoleniach sie wyrobię chociaż z parterem XD
  Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 17:41   #11
Anulaa89
Projektant miejski
 
Avatar Anulaa89

 
Zarejestrowany: Sep 2011
Wiek: 29
Postów: 1,067
Podziękował
467
Podziękowano
842
Domyślnie

HAHAHA może się wyrobisz xD... to tak jak ja zbudowałam ostatnio dom mojej czarownicy - ale kazałam jej zarabiać na umeblowanie go xD - także chawira ma tylko ukończoną kuchnię na razie i sypialnię hehe reszta sobie poczeka oj poczeka. Bo nawet pozyczki jej nie chcą już dać bo i tak wzięła 30 tysięcy na umeblowanie kuchni i sypialni xD - teraz musi spłacać i z czegoś żyć heheh.
Anulaa89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 20:36   #12
Kamil1990
Właściciel domu w mieście
 
Avatar Kamil1990

 
Zarejestrowany: Dec 2011
Wiek: 28
Postów: 396
Podziękował
241
Podziękowano
101
Domyślnie

No proszę jak to nudy potrafią zmusić do inwencji twórczej Nie ukrywam, że fajnie by było zobaczyć wersję finalną
Anulaa89 budowanie i meblowanie takim sposobem typowo realnym jest najlepsze Jakie oprocentowanie krydytu z 30 tys masz ?
Kamil1990 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 21:44   #13
Anulaa89
Projektant miejski
 
Avatar Anulaa89

 
Zarejestrowany: Sep 2011
Wiek: 29
Postów: 1,067
Podziękował
467
Podziękowano
842
Domyślnie

Też tak uważam. Przynajmniej gra sie tak szybko nie nudzi. Nie pamiętam, ale chyba 10% xD. Zastanawiam się nad podniesieniem procentu dla ugnębienia
Anulaa89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 22:04   #14
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie

Jakie kredyty 8o da się takie coś zrobić 8o ? *.*
  Odpowiedź z Cytatem
stare 24-09-12, 22:11   #15
Loki
Projektant miejski
Dekorator Wnętrz
 
Avatar Loki

 
Zarejestrowany: Jan 2011
Postów: 1,198
Podziękował
304
Podziękowano
1,170
Domyślnie

Bryła potęzna, aż mnie w dołu ściska bo bym nie chciała tego urządzać. Ale inwencja jest
Loki jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 25-09-12, 14:24   #16
Anulaa89
Projektant miejski
 
Avatar Anulaa89

 
Zarejestrowany: Sep 2011
Wiek: 29
Postów: 1,067
Podziękował
467
Podziękowano
842
Domyślnie

Plusik da się da a owszem - tez nie wiedziałam o tym dopóki mnie nie uświadomiono hehe. Wystarczy mieć mod Story Progression Twallana- tylko nie powiem Ci czy sam czy z jakimiś dodatkami do niego bo ja mam wszystko xD. (koliduje z włączonym postepem historii w awesomemodzie - wtedy żeby nie rezygnować z awesomka wystarczy wyłączyć w pliku konfiguracyjnym postęp - piszę bo kiedyś używałeś awesoma nie wiem jak teraz )
Anulaa89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-12, 16:52   #17
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie

nadchodzący zestaw a właściwie 2 pierwsze obiekt z zestawu XD

  Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-12, 17:20   #18
ramen
Vip
 
Avatar ramen

 
Zarejestrowany: Jul 2012
Postów: 52
Podziękował
18
Podziękowano
60
Domyślnie

Mi tylko jeszcze półki nad biurko brakuje
ramen jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-12, 17:35   #19
plus10dolansu
Gość

 
Postów: n/a
Domyślnie

półka jest właśnie w trakcie tworzenia XD
  Odpowiedź z Cytatem
stare 29-09-12, 19:56   #20
Anulaa89
Projektant miejski
 
Avatar Anulaa89

 
Zarejestrowany: Sep 2011
Wiek: 29
Postów: 1,067
Podziękował
467
Podziękowano
842
Domyślnie

No i super! Fajowe te półki. Podoba mi się ta kolorystyka z prezentacji <3
Anulaa89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin