Wróć   SimsDistrict > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 406
Wyszukiwanie trwało 0.19 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Aszek
Forum: Obiekty i rekolory / Custom objects & recolours 24-03-11, 20:56
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 7,238
Dodane przez Aszek
Bardzo eleganckie i w ladnych kolorach :)

Bardzo eleganckie i w ladnych kolorach :)
Forum: Ubrania / Clothes 22-03-11, 23:05
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 3,129
Dodane przez Aszek
Pumciak, plaszczy wyglada jak prawdziwy! Piekny...

Pumciak, plaszczy wyglada jak prawdziwy! Piekny :wink:
Forum: Inne / Others 20-12-10, 17:29
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 6,619
Dodane przez Aszek
Wymiatasz z tymi talerzami! Sa w deche, a nr. 4...

Wymiatasz z tymi talerzami! Sa w deche, a nr. 4 jest moim faworytem :wink:
Forum: Genetyka / Genetics 07-12-10, 16:33
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 3,050
Dodane przez Aszek
Przystojny gosc :wink:

Przystojny gosc :wink:
Forum: Obiekty i rekolory / Custom objects & recolours 16-11-10, 23:06
Odpowiedzi: 20
Odwiedzin: 6,176
Dodane przez Aszek
Bardzo w deche ten secik. Brawo :bravo2

Bardzo w deche ten secik. Brawo :bravo2
Forum: Patterny / Patterns 15-11-10, 22:44
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 3,423
Dodane przez Aszek
Dziekuje :)

Dziekuje :)
Forum: Obiekty i rekolory / Custom objects & recolours 13-11-10, 19:22
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 1,551
Dodane przez Aszek
3 ostatnie to moje ulubione :DD

3 ostatnie to moje ulubione :DD
Forum: Parcele / Lots 13-11-10, 01:40
Odpowiedzi: 27
Odwiedzin: 9,727
Dodane przez Aszek
Ok, dzieki.

Ok, dzieki.
Forum: Parcele / Lots 13-11-10, 01:29
Odpowiedzi: 27
Odwiedzin: 9,727
Dodane przez Aszek
Na 7 zdjeciu jest to co mnie interesuje.

Na 7 zdjeciu jest to co mnie interesuje.
Forum: Parcele / Lots 13-11-10, 01:21
Odpowiedzi: 27
Odwiedzin: 9,727
Dodane przez Aszek
Widze, ze juz nawet choinka jest :DD Co to jest...

Widze, ze juz nawet choinka jest :DD
Co to jest to na scianie w kwiaty :mysli: pattern czy naklejka? Ladne.
Wszystko mi sie podoba, jedynie dziwnie wygladaja kwiaty w kuchni przy polsciance - jakby...
Forum: Ubrania / Clothes 12-11-10, 20:51
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 4,384
Dodane przez Aszek
Tym bardziej nalezy docenic, bo wdzianko miodne...

Tym bardziej nalezy docenic, bo wdzianko miodne :wink:
Ja sie musze z Toba konkretnie umowic, bo takie luzne umawianie sie jest jakie jest ...
Forum: Ubrania / Clothes 12-11-10, 20:46
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 4,384
Dodane przez Aszek
Slicznie kocie pumowaty, zarezerwuj dla mnie czas...

Slicznie kocie pumowaty, zarezerwuj dla mnie czas na nauke :hehe:
Forum: Parcele / Lots 08-11-10, 22:06
Odpowiedzi: 17
Odwiedzin: 6,583
Dodane przez Aszek
No problem, mnie tez sie zdarza, tyle ze ja moge...

No problem, mnie tez sie zdarza, tyle ze ja moge sobie sama to edytnac, wiec zazwyczaj nikt nie zdazy zauwazyc :DD
Forum: Parcele / Lots 08-11-10, 22:02
Odpowiedzi: 17
Odwiedzin: 6,583
Dodane przez Aszek
Bozena, mam Ci poprawic tytul czy tak ma byc? Bo...

Bozena, mam Ci poprawic tytul czy tak ma byc? Bo ten "byt" to chyba mialo byc "by" :mysli: chyba, ze sie myle?
Forum: Patterny / Patterns 08-11-10, 21:21
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 5,101
Dodane przez Aszek
Bo ja te kolory lubie od zawsze i wiesz o tym...

Bo ja te kolory lubie od zawsze i wiesz o tym doskonale, natomiast mnie dziwi przejscie z rozykow w takie odcienie :DD
Starzejesz sie malenka :hehe:
Forum: Parcele / Lots 08-11-10, 21:19
Odpowiedzi: 17
Odwiedzin: 6,583
Dodane przez Aszek
Pieknie Bozena, naprawde dopracowany...

Pieknie Bozena, naprawde dopracowany apartamencik. Super :wink:
Forum: Konkursy z numeru 01/2010 08-11-10, 13:09
Odpowiedzi: 11
Przyklejony: Sonda: Konkurs fotograficzny - dogrywka
Odwiedzin: 1,726
Dodane przez Aszek
popej, TY uwazasz, ze jest lepsze. To jest TWOJE...

popej, TY uwazasz, ze jest lepsze. To jest TWOJE zdanie. Przyjmij do wiadomosci, ze inni moga miec odmienne.
Glosowanie jeszcze sie nie skonczylo. Zapewniam Cie, ze ja nie glosowalam na opis tylko...
Forum: Konkursy z numeru 01/2010 08-11-10, 11:45
Odpowiedzi: 11
Przyklejony: Sonda: Konkurs fotograficzny - dogrywka
Odwiedzin: 1,726
Dodane przez Aszek
Slucham :mysli: Mozesz rozwinac ta mysl...

Slucham :mysli:
Mozesz rozwinac ta mysl :zastanowmysie:
Czy jezeli wygra zdjecie, ktore Tobie akurat sie mniej podoba, to wyciagniesz z tego wniosek, ze inni glosowali na opis, a nie na zdjecie...
Forum: Patterny / Patterns 08-11-10, 00:41
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 4,025
Dodane przez Aszek
Koleczka sa w deche :wink:

Koleczka sa w deche :wink:
Forum: Konkursy z numeru 01/2010 08-11-10, 00:40
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 1,549
Dodane przez Aszek
Gratulacje dla wszystkich :)

Gratulacje dla wszystkich :)
Forum: Konkursy z numeru 01/2010 08-11-10, 00:38
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 2,032
Dodane przez Aszek
Gratuluje serdecznie WSZYSTKIM :)

Gratuluje serdecznie WSZYSTKIM :)
Forum: Patterny / Patterns 08-11-10, 00:37
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 2,469
Dodane przez Aszek
Listki to moj faworyt :wink:

Listki to moj faworyt :wink:
Forum: Patterny / Patterns 08-11-10, 00:37
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 2,735
Dodane przez Aszek
Brokacik tez jest cacy, pieknie prezentuje sie na...

Brokacik tez jest cacy, pieknie prezentuje sie na kiecce :wink:
Forum: Konkursy z numeru 01/2010 08-11-10, 00:27
Odpowiedzi: 0
Odwiedzin: 1,272
Dodane przez Aszek
Konkurs "Siedziba Mrocznego" - głosowanie

Wszystkim userom dziękujemy za udział w konkursie.Teraz nadszedł czas głosowania.
Autor zwycięskiego projektu otrzyma rangę

”Designer po Zmierzchu”.



Głosowanie trwa do 11 listopada do...
Forum: Konkursy z numeru 01/2010 08-11-10, 00:23
Odpowiedzi: 0
Odwiedzin: 1,524
Dodane przez Aszek
Konkurs "Klub nocny" - głosowanie

Wszystkim userom dziękujemy za udział w konkursie.Teraz nadszedł czas głosowania.
Autor zwycięskiego projektu otrzyma rangę

”Designer Nocnych Wrażeń”.



Głosowanie trwa do 11 listopada do...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 406

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin