Wróć   SimsDistrict > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 3.11 sekund.
Szukaj: Posts Made By: Loki
Forum: Parcele / Lots 15-09-14, 22:10
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 3,326
Dodane przez Loki
Artist Loft

Artist Loft

http://jpghost.pl/pliki/1409/Clipboard01_1410812137.jpg


Doszło i do tego. Te dachy po nocach mi sie śnią.....

Z założenia miał być dla artsyty bez rodziny, dlatego zamast...
Forum: Parcele / Lots 15-09-14, 22:08
Odpowiedzi: 1
Odwiedzin: 1,663
Dodane przez Loki
Modern Orange

Orange

http://jpghost.pl/pliki/1409/Clipboard01_1410811983.jpg

Czas Na coś małego. Stworzyłam go po to by zobaczyć jak działa galeria i jej słynne fotografie, więc to nic wielkiego
Forum: Parcele / Lots 15-09-14, 22:05
Odpowiedzi: 1
Odwiedzin: 1,550
Dodane przez Loki
Casa ODKam

Casa OdKam


http://jpghost.pl/pliki/1409/11_1410811797.jpg


Jak nazwa wskazuje coś meksykańskiego. Więc i kolory w środku moga boleć
Forum: Ubrania / Clothes 09-09-14, 22:11
Odpowiedzi: 6
TS4
Odwiedzin: 3,019
Dodane przez Loki
Udana kreacja. Bardzo elegancka, dla kobiet z...

Udana kreacja. Bardzo elegancka, dla kobiet z klasą
Forum: Parcele / Lots 09-09-14, 22:10
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 2,044
Dodane przez Loki
Kimi jutro zapodam. Musiałam obczaić fotki w...

Kimi jutro zapodam. Musiałam obczaić fotki w galerii. Wcale nie jest łatwo
Forum: Parcele / Lots 07-09-14, 21:56
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 2,044
Dodane przez Loki
Alice - pierwszy do 4

Alice

http://jpghost.pl/pliki/1409/12_1410812322.jpg

Alicji chciałam zadedykować moj pierwszy do 4




Parter
Forum: Simy / Sims 07-09-14, 09:11
Odpowiedzi: 1
Odwiedzin: 1,992
Dodane przez Loki
Simy 4

Hej jedne z moich pierwszych simów. Nie lubię robić idealnych piękności co w 4 jest strasznie łatwe. Tylko takie z normalnym nosem, niewielkimi oczami


To jest Daniel - robiony na konkurs
...
Forum: Linki tematycznie 07-09-14, 09:04
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 27,208
Dodane przez Loki
Ida nie chce się kłócić, ale może by tak w końcu...

Ida nie chce się kłócić, ale może by tak w końcu jakąś wtyczkę do grafiki? By zdjęcia same dopasowywały się do wymogów forum?
Forum: Obiekty / Objects 27-08-14, 21:28
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 5,003
Dodane przez Loki
Super sa, Bardzo specyficzne i eleganckie. Matt...

Super sa, Bardzo specyficzne i eleganckie.
Matt jaki Ty będziesz potem wykształcony w malarstwie...Juz tyle obrazów zrobiłeś :DD
Forum: Parcele / Lots 24-08-14, 16:48
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 3,798
Dodane przez Loki
Butte Residence

Butte Residence

http://i1262.photobucket.com/albums/ii619/kamelia-el/Butte%20res/Screenshot-116_zps481c8fa4.jpg

Niewielki dom- działka 30x40, powstał na potrzebe poradnika.
Wnętrza miały być...
Forum: More of my creations 21-08-14, 19:49
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 4,156
Dodane przez Loki
Amulko dziś takie same prawie w sklepie widziałam...

Amulko dziś takie same prawie w sklepie widziałam , Jaka Ty jesteś na czasie
Forum: More of my creations 18-08-14, 11:11
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 4,156
Dodane przez Loki
No jak najbardziej jestem na tak. A moze jakies...

No jak najbardziej jestem na tak. A moze jakies czadowe kolory włosów z pasemkami?
Forum: Parcele / Lots 12-08-14, 19:11
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 2,416
Dodane przez Loki
Dark

Dark


http://i1262.photobucket.com/albums/ii619/kamelia-el/Dark/Screenshot-50_zps361503db.jpg

http://i1262.photobucket.com/albums/ii619/kamelia-el/Dark/Screenshot-63_zpsa9de3aa9.jpg

Domek,...
Forum: Galeria / Galery 05-08-14, 22:30
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 6,346
Dodane przez Loki
Ja się ciesze że sie odważyłaś. Serio bo to nie...

Ja się ciesze że sie odważyłaś. Serio bo to nie jest łatwe. Wyspy mi sie poobobają, nie wiem czy mogę ci zasugerowac jakis parcele polożne czesciowo w wodzie, sa takie romantyczne. Zgodze się z Alą...
Forum: Domy / Houses 18-07-14, 18:46
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 3,918
Dodane przez Loki
Domeczek jest całkiem spory i ładny . Gratuluję...

Domeczek jest całkiem spory i ładny . Gratuluję pierwszego clean bo bardzo udany wyszedł. Pozytywnie odbieram kolory we wnętrzach, zaskoczyły mnie bardzo. Na zewnątrz tak jak Alicja zmieniłabym te...
Forum: Parcele / Lots 16-07-14, 17:35
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 5,264
Dodane przez Loki
Bardzo ładny- mam wrażenie że podchodzi trochę...

Bardzo ładny- mam wrażenie że podchodzi trochę pod motywy indiańskie, a nie afrykańskie. Tak przynajmniej widzę tw patreny połaczone z nazwą. Bardzo duży dom ale sprytnie sfotografowany, w ogóle nie...
Forum: Parcele / Lots 13-07-14, 11:29
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 3,358
Dodane przez Loki
Brdzo ładne . I pomimo duzej ilości ciemnego...

Brdzo ładne . I pomimo duzej ilości ciemnego drewna bardzo jasne. Nie lubię mieszkań bo windy denerwują mnie strasznie, ale Tobie wyszło rewelacyjnie
Forum: Parcele / Lots 06-07-14, 20:03
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1,867
Dodane przez Loki
Cafe Bayou

Cafe Bayou

http://i1262.photobucket.com/albums/ii619/kamelia-el/cafe%20bayou/Screenshot-55_zps6ef6bf5c.jpg



Miałam gdzies na kompie zdjęcie z domkiem w takich kolorach. Długo czekałam na...
Forum: Galeria / Galery 06-07-14, 19:59
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 2,278
Dodane przez Loki
Witaj. jak na pierwszy projekt nie jest źle....

Witaj. jak na pierwszy projekt nie jest źle. Szkoda że nie dałaś bryły w dzień. Co do wnętrz - jak można zasugerować- ściany sa trochę za puste- nie musza być obrazki, brakuje mi jakiejś tekstury.
Forum: Parcele / Lots 10-06-14, 21:26
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 1,742
Dodane przez Loki
Agneza

Witajcie
Nazwa domku jest nie jest dla wszytkich oczywista. Agneza i jej domki do DV były moja inspiracją. Niestety nie potrafię zrobić typowego średniowiecza , tylko jakiś bajkowy , kolorowy...
Forum: Parcele / Lots 17-05-14, 23:03
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 2,688
Dodane przez Loki
Dzieki. Mam ochotęna jeszcze jeden nowoczesny...

Dzieki. Mam ochotęna jeszcze jeden nowoczesny dom. I skończe jeszcze ze 2 stare... Moze do premiery 4 zdaze
Forum: Parcele / Lots 13-05-14, 21:50
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 2,688
Dodane przez Loki
Modern Bigstar

[CENTER]Modern Bigstar

Początek końca. Seria juz nie powstaje, postanowiłam poczyścić moje savy i oddać wam to co tam zalegało.
Dom zbudowałam w lipcu 2012. I czekał do zeszłego miesiąca na...
Forum: Parcele / Lots 08-03-14, 16:07
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 3,560
Dodane przez Loki
Aquarius

Aquarius

Domek na konkurs Agnez

Domek to było wyzwanie, zwłaszcza że uparłam się ,ma być w stylu tropikalnym. Mam nadzieje ze czuć klimat...


Warunki główne
- wybudowac domek na parceli...
Forum: Parcele / Lots 16-02-14, 10:28
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 4,006
Dodane przez Loki
Lost in Sunlight

Lost in Sunlight

http://i1262.photobucket.com/albums/ii619/kamelia-el/Sunlight/Screenshot-52_zps3d1d053b.jpg

Musiałam ja tochę przemeblować i zmienic koncepcję :DD


Front
...
Forum: Parcele / Lots 27-12-13, 18:16
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 11,661
Dodane przez Loki
Jest cos takiegow Twoich domkach ze od razu widac...

Jest cos takiegow Twoich domkach ze od razu widac że to Twoja ręka ( nie chodzi mi o obiekty) Mają swój styl dobierania mebli , foteli, czasmi kolorystykę. Są bardzo ciepłe
Domek wiać że rozwojowy,...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin